Sistem logic de semaforizare

Sistemul logic de semaforizare Campisa este cel mai eficient, simplu și economic sistem pentru a crește nivelul de siguranță în timpul utilizării punctelor de încărcare.

Pana este echipată cu un lanț cu senzor de stare. Atunci când pană este aplicată pe roata vehiculului, aceasta trimite un impuls către sistemul de management al traficului.

Impulsul este utilizat în mai multe scopuri, interblocare a ușii secționale, schimbarea luminilor semafoarelor externe și interne, oferirea consimțământului pentru umflarea unei garnituri de etanșare gonflabile, activarea automatismelor de la compartimentul de încărcare, semnalarea stării compartimentului de la distanță.

Rampa conectată la platforma vehiculului este o punte inertă care urmărește mișcarea verticală a vehiculului în timpul încărcării (EN 1398). Rampa în repaus are buza introdusă în suportul de cioc și, în această poziție, poate fi traversată la sarcină maximă.

Ciclul de funcționare este garantat de un singur buton de comandă (“dead man”), cu următoarea operațiune:

  • Buton apăsat: ridicarea rampei, care la înălțimea maximă lasă buza să se deschidă automat și radial.
  • Eliberarea butonului, cu vârful întins, rampa coboară ușor pentru a conecta podeaua cu vârful întins.
  • Operațiunile de încărcare pot începe.
  • Apăsând și eliberând butonul, la sfârșitul operațiilor de încărcare și înainte ca vehiculul să se deplaseze, buza se închide. Repetând apăsarea și eliberarea înainte de atingerea înălțimii maxime (ceea ce ar determina efectuarea unui alt ciclu de deschidere a ciocului), rampa coboară ușor în poziția de repaus.

UNITATE DE CONTROL LOGIC

Unitatea de control, care conține logica de control dedicată, este protejată într-un container industrial din plastic rezistent la apă. Unitatea este prevăzută cu taste de activare, semnal acustic pentru funcționarea incorectă și afișaj care indică secvența de utilizare. Semaforul (roșu / verde), cu becuri LED, este găzduit direct pe containerul logic al semaforului, pe coloana cu diametrul de 70 mm

PANA DE BLOCARE A ROTII

  • Tip robust, echipat cu bară de tracțiune și roți pentru poziționare.
  • Capacitate de compresie 6.500 kg.
  • Construcție din material plastic rigid învelit în plăci de oțel galvanizat de 8 mm grosime.
  • Echipat cu 5 metri de lanț pentru ancorarea în perete și 15 m de cablu de conexiune care transmite semnalele senzorului de sub roată până la unitatea de control.

SEMAFOR EXTERN

Semafor de tip stradal de culoare roșu-verde cu becuri LED de mare intensitate, vizibil de la peste 200 m distanță, în interiorul unui container din aluminiu vopsit negru mat, cu capotă. Diametrul corpurilor luminoase: 100 mm.

Blocare cu pană a ușii

Conectat direct la panoul logic al semaforului, acest dispozitiv previne deschiderea ușii secționale motorizate dacă nu este corect poziționată piedica de blocare a roților. Acest dispozitiv elimină riscul de cădere de pe doc, deoarece ușa secțională nu se deschide decât dacă vehiculul este parcat și fixat.

Blocarea cu pană a ușii cu cheie de deblocare

În plus față de caracteristicile blocării cu pană a ușii, există și posibilitatea de a exclude blocarea cu pană a ușii prin intermediul unui selector de cheie. Această opțiune poate fi utilizată în caz de întreținere sau dacă ușa trebuie să fie deschisă fără ca vehiculul să fie parcat. Cheia de deblocare, în timp ce permite deschiderea ușii, activează o lumină intermitentă care avertizează cu privire la situația periculoasă anormală

Semnal sonor extern

Acest dispozitiv trebuie să fie instalat lângă compartiment, pe peretele exterior al clădirii. Acesta amplifică semnalul de alarmă în cazul în care nu este respectată secvența de siguranță. În special, în cazul în care pana de blocare a roților este îndepărtată înainte de terminarea încărcăturii, semnalul acustic avertizează șoferul vehiculului și al stivuitorului că este în curs o situație potențial periculoasă.

Sistem de raportare la distanță a stării compartimentului

Starea semafoarelor din fiecare compartiment poate fi reprodusă de la distanță, de exemplu în zona de recepție, pentru a gestiona și controla mai bine traficul de vehicule în centrul logistic.

Conectare la priza Schuko cu întrerupător de siguranță, ca parte a sistemului electric al clădirii.

Alimentarea cu energie electrică 230 V, monofazat 50 / 60Hz, putere 30W.

Decretul legislativ 81/2008 pentru partea de analiză a riscurilor la care este supus operatorul.

Solicitati gratuit o oferta

Solicitati gratuit o oferta

Contactați-ne pentru o consultație gratuită și aflați care sunt cele mai bune soluții logistice pentru nevoile dumneavoastră.