Suport
Cerere de servicii de intervenție și întreținere
Suport
Cerere de servicii de intervenție și întreținere.
Grupul Campisa dispune de o divizie, dedicată serviciilor post-vânzare, care este pregătită să asiste clienții 24/7.
Inginerii noștri specializați efectuează întreținerea de rutină prevăzută de lege, dar și întreținerea extraordinară în cazul unor nevoi tehnice neprevăzute.
În depozitul nostru, accesoriile și piesele de schimb sunt întotdeauna disponibile pentru fiecare cerință, pentru a evita întreruperea operațiunilor în instalația dumneavoastră industrială.
Campisa dispune de o echipă tehnică calificată, capabilă să identifice nevoile clienților și să prevină potențialul risc de deteriorare a echipamentelor pentru hale și puncte de încărcare.
Descoperiți asistența pentru inspecții obișnuite sau intervenții extraordinare dedicate abonaților contractuali.
- ÎNTREȚINERE OBIȘNUITĂ
Aveți deja un contract de inspecție obișnuită?
Bazați-vă pe experiența Campisa pentru întreținerea curentă a echipamentelor dumneavoastră. Pentru clienții care au subscris un contract de întreținere, Campisa extinde garanția pentru ușile tip Fidelity®, până la 5 ani. Contactați centrul nostru de service pentru a rezerva întreținerea programată sau inspecțiile echipamentelor.
- ÎNTREȚINERE EXCEPȚIONALĂ
Aveți nevoie de o reparație urgentă pentru platformele dumneavoastră de încărcare Campisa?
Echipa noastră de ingineri specializați vă stă la dispoziție pentru a efectua reparații sau întreținere excepțională.